De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Vraag Demo aan

Klanttevredenheidsonderzoeken

Weet u wat ouders van de kwaliteit van uw kinderopvangorganisatie vinden? Door middel van onafhankelijk, professioneel (doorlopend) onderzoek krijgt u inzicht in de tevredenheid van ouders, medewerkers en uw netwerkpartners. Er zijn 4 mogelijkheden: Start, Basis, Totaal en Maatwerk. De prijzen zijn gebaseerd op basis van het aantal kindplaatsen.

  • START

    Met ons basispakket gebruikt u onze online oplossing om periodiek onderzoek te doen. U kunt al uw klanten uitnodigen om de ervaringen met uw opvang te delen. Leer direct van deze ervaringen en verbeter uw interne processen. Voldoe daarnaast aan de evaluatie eis van het HKZ.
    Ga naar abonnement

  • BASIS

    Wilt u de ervaringen van klanten ook inzetten voor Marketing? Kies dan voor het Basis-pakket. Dit is speciaal opgezet voor kinderopvangorganisaties die Reviews en Scores op websites willen laten zien en daarmee potentiële klanten bereiken met ervaringen van andere klanten!
    Ga naar abonnement

  • TOTAAL

    Met het Totaal pakket onderzoekt u doorlopend. Na de eerste kennismaking, na 3 maanden en bij de exit. Daarnaast zet u de periodieke meting in om de algemene tevredenheid te meten. Door de complete klantreis onder de loep te nemen, kunt u daar sturen waar het nodig is.
    Ga naar abonnement

  • MAATWERK

    Heeft uw organisatie meer dan 5 locaties? Of heeft u specifieke wensen? Dan neem ik graag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken!
    Ga naar abonnement

Tevredenheidsonderzoek Start Basis Totaal Maatwerk
Klanttevredenheidsonderzoek
Evaluatie na eerste kennismaking
Evaluatie na 3 maanden
Evaluatie bij exit
Bevlogen medewerkers
Functionaliteiten        
Dashboard Dashboard [Overizichtelijk dashboard met hierin de resultaten van het tevredenheidsonderzoek]
NPS-vraag NPS-vraag [In iedere vragenlijst stellen we de NPS vraag: "Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij vrienden of bekenden?". De NPS is de beste voorspeller voor klantloyaliteit in combinatie met klanttevredenheid. Hoe meer ambassadeurs, hoe hoger de NPS.]
Periodieke rapportage Periodieke rapportage [We sturen in de frequentie die u wilt en naar wie u wilt, de resultaten van uw kinderopvang per e-mail. Dan krijgt u uw KPIs panklaar in de mail en is inloggen alleen nog nodig voor nadere verdieping.]
Uitnodigen per e-mail Uitnodigen per e-mail [Nodig uw klanten uit per e-mail met het verzoek om uw dienstverlening te beoordelen en krijg zo een goed beeld wat klanten van uw organisatie vinden]
Notificaties nader contact Notificaties nader contact [Blijf in contact met uw klant ook naar aanleiding van het invullen van een vragenlijst. In iedere vragenlijst vragen we of er nader contact gewenst is, indien dit gewenst is sturen we u direct een e-mail met de melding dat er contact opgenomen dient te worden met deze respondent.]
Responsive vragenlijsten Responsive vragenlijsten [De vragenlijsten van kinderopvang.tevreden.nl zijn responsive en dus goed leesbaar op alle mobiele devices]
Ondersteuning helpdesk Ondersteuning helpdesk [Voor iedere vraag staan we paraat. Van wachtwoord vergeten tot hoe interpreteer ik deze score. Iedere vraag gerelateerd aan de onderzoeksoplossing kunt u stellen aan onze helpdesk tussen 9 en 17 uur of via kinderopvang@tevreden.nl]
Landelijke Benchmark Landelijke Benchmark [In het dashboard benchmarken we met alle kinderopvangorganisaties die hetzelfde onderzoek uitvoeren. Zo kunt u zien hoe uw bedrijf scoort ten opzichte van uw collegae]
Reviews (incl. redactie) Reviews (incl. redactie) [Iedere review wordt gecontroleerd door onze redactie aan de hand van de spelregels voor het schrijven van een review en het geven van een reactie. In grote lijnen houden deze richtlijnen in dat er geen schuttingtaal mag worden gebruikt, geen reclame mag worden gemaakt, geen URL’s mogen worden opgenomen en dat er geen persoonsnamen mogen worden gebruikt. Daarnaast kijken we naar controle criteria op basis waarvan we reacties op 'echtheid' beoordelen, zoals het IP adres.]
Resultaten op eigen website Resultaten op eigen website [Publiceer uw reviews en scores op uw eigen website(s) geheel in eigen stijl en op de plaatsen die u wenst. We onstluiten de reviews en scores via onze API en helpen uw webbouwer op weg om deze resultaten te integreren, zodat uw website optimaal profiteert van zoekmachine optimalisatie]
Resultaten op opiness.nl Resultaten op opiness.nl [Opiness.nl is de website waar consumenten kunnen kiezen voor organisaties op basis van klantervaringen. Aangezien wij ook vinden dat klantervaringen leidend zouden moeten zijn, plaatsen we reviews en scores door naar Opiness.nl.]
Koppeling CRM Koppeling CRM [Mogelijkheid om het platform te koppelen aan diverse CRM applicaties]
Benchmark interne organisatie Benchmark interne organisatie [Vergelijk de resultaten van uw onderzoeken binnen uw organisatie. Vergelijk vestigingen, medewerkers, teams, etc.]
Google Adwords integratie Google Adwords integratie [Adverteert u al via Google Adwords? Voeg uw reviews en scores toe om uw conversie te vergroten!]
1x per jaar analyse en advies 1x per jaar analyse en advies [Eens per jaar maken we een analyse en geven we u een advies op basis van de resultaten uit uw onderzoeken]
Onderzoeksplatform in huisstijl Onderzoeksplatform in huisstijl [Eigen platform geheel in uw eigen huisstijl, zie vlietkinderen.tevreden.nl als voorbeeld]
Uitnodigende mails in huisstijl Uitnodigende mails in huisstijl [Verstuur uitnodigingen met o.a. uw eigen logo]
Dashboard op maat
Narrowcasting Narrowcasting [Publiceer uw reviews en scores in uw Narrowcasting geheel naar eigen inzicht en in eigen look en feel. We ontsluiten de reviews en scores via onze API en helpen u op weg om deze resultaten te integreren, zodat uw narrowcasting optimaal laat zien wat uw klanten van u vinden. Heeft u nog geen narrowcasting, maar bent u wel geïnteresseerd? Dan brengen we u graag in contact met onze partner N-Store.]
inbegrepen optioneel uitgesloten Neem contact op Neem contact op Neem contact op Neem contact op

Onze partners