De meest complete oplossing

de potentiële klant in het vizier

Het beste van 2 werelden

Iemand is op zoek naar kinderopvang en vraagt bij uw organisatie een rondleiding aan. Dat is mooi, een potentiële klant! Maar hoe ervaart diegene deze rondleiding? En weet u wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven om klant te worden, en waarom ook niet? Wij helpen u dit graag in kaart te brengen middels de onderzoeksoplossing Totaalconcept “de potentiële klant in het vizier”!

In 8 stappen naar meer inschrijvingen voor uw kinderopvang

Hoe? Met de onderzoeksoplossing Totaalconcept “de potentiële klant in het vizier” combineren wij de onderzoekswereld van kinderopvang.tevreden.nl en de training -en coachingservaring van het Aktie Atelier om uw rondleiding te verbeteren met als resultaat meer inschrijvingen.

Stap 1: Meet de ervaring

Na een rondleiding stuurt u een vragenlijst vanuit het onderzoeksplatform kinderopvang.tevreden.nl naar de potentiële klant.

Stap 2: Real-time inzicht in de resulTaten

Resultaten van het onderzoek ziet u real-time terug in uw online dashboard van kinderopvang.tevreden.nl. U ziet direct uw aandachtspunten waar u op kunt sturen en uw pluspunten die u in kunt zetten in uw marketing

Stap 3: Mystery Shopper

Een mystery shopper, gespecialiseerd in kinderopvang, bezoekt enkele locaties.

Stap 4: Presentatie resultaten

De resultaten van het mystery onderzoek en het online onderzoek worden gepresenteerd door Daisy Kuipers van Het Aktie Atelier, al 16 jaar dé expert in marketing & communicatie voor de kinderopvang.

Stap 5: Workshop rondleiders

Op basis van deze presentatie wordt aan de rondleiders een workshop op maat gegeven om de rondleiding te verbeteren.

Stap 6: Verbeterde rondleiding

De nieuwe rondleiding gaat van start. De rondleiders brengen direct de opgedane kennis in praktijk.

Stap 7: Inzicht houden

Het onderzoek en het uitsturen van de vragenlijst blijft het gehele jaar doorlopen. U kunt te allen tijden de resultaten inzien.

Stap 8: eindrapportage

U ontvangt een eindrapportage, tips en marketingadviezen op basis van de behaalde resultaten.

Optioneel: Check op locaties

Na een bepaalde periode bezoekt een mystery guest wederom enkele locaties. En als wij ons werk goed hebben gedaan, komen daar lovende resultaten uit voort. U ontvangt naderhand een digitaal rapport.

NB Desgewenst kan er ook een mystery guest onderzoek plaatsvonden bij de afdeling Planning

Garantie voor extra inschrijvingen

De rondleiding is van doorslaggevend belang en we weten uit ervaring dat hier veel in verbeterd kan worden! Wij garanderen u extra inschrijvingen. En let wel: met 1 extra inschrijving heeft u de kosten van het totaalconcept er al veelvoudig uit!

Meer weten?

Wilt u ook in 8 eenvoudige stappen meer inschrijvingen? Vul dan het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden voor uw kinderopvangorganisatie door te nemen.