Hoe komt u van het eerste contact naar contract

Tijdens deze interactieve workshop gaan de specialisten van kinderopvang.tevreden.nl en Parenticom in op aspecten van de klantreis van een ouder die een kinderopvang zoekt en kiest. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. hoe goed uw organisatie online zichtbaar is, praktische tips voor het gesprek en rondleiding bij u op locatie, wat Customer Excellence is en het maken van een eigen klantreis, van contact naar contract.

U leert de processen binnen de klantreis te optimaliseren met als resultaat meer nieuwe klanten.

Programma

13.00 uur – 14.00 uur: Hoe zichtbaar bent u als kinderopvangorganisatie op het internet?
Wist u dat 90% van de consumenten gebruik maakt van de meningen van anderen op het internet voordat ze hun beslissing maken? Reden genoeg om dit proces onder de aandacht te brengen binnen uw organisatie.

14.00 uur – 15.00 uur: Praktische tips voor het gesprek en rondleiding bij u op locatie
Het gesprek dat u voert met ouders met de bijbehorende rondleiding is cruciaal in het beslissingsproces, maar hoe zorgt u voor de optimale klantbeleving? Parenticom geeft u praktische tips en trucs.

15.00 uur – 15.15 uur: Pauze

15.15 uur – 16.00 uur: De moderne “mond-tot-mond” reclame

Voorbeelden, tips en trucs uit de praktijk

16.00 uur – 17.00 uur: Customer Journey van contact naar contract
Wij helpen u de cruciale klantcontactmomenten in kaart te brengen zodat u weet welk proces u moet verbeteren voor een optimale klantreis.

17.00 uur: Borrel

Wij komen naar u toe

Deze workshop organiseren wij op verschillende locaties door het land, hierdoor hoeft u niet al te ver te reizen om deel te nemen. Wel zo fijn! Kies de locatie en de gewenste datum en we verwelkomen u graag.

Deelname bedraagt slechts € 99,-.

Direct inschrijven