Enthousiaste klanten en trotse medewerkers

zijn het doorslaggevende succes voor iedere kinderopvangorganisatie.

Workshop Customer Excellence

Onderzoek toont aan dat de kans dat een enthousiaste klant bij je blijft 3 tot 5 maal groter is dan een tevreden klant. In een wereld die door internet en de sociale media ingrijpend is veranderd voldoet een brochure niet meer. We gaan af op de ervaringen van anderen. Op 13 november organiseren N3wstrategy en Tevreden.nl de interactieve workshop customer excellence.

Enthousiaste klanten bevelen je aan. De dienstverlening moet in essentie goed zijn maar klanttrouw en de band die je voelt met een bedrijf wordt voor het grootste deel bepaald door de klantbeleving. Blijvende aandacht voor een goede dienstverlening en een bijzondere service met een menselijke maat maken het verschil in customer excellence. Geef uw klant écht aandacht.

Bent u op zoek naar een goed restaurant om uit eten te gaan? Waar baseert u uw besluit op? Op het advies van een goede vriend? Of wat er over een restaurant geschreven wordt op Iens? Bent u op zoek naar een vakantiebestemming? U kunt zich oriënteren op Zoover op basis van ervaringen van andere reizigers. De kracht van reviews en ratings online is inmiddels van gelijke waarde als mond-tot-mond reclame. Maak van uw enthousiaste klant uw ambassadeur door uw klantervaringen te delen.

Customer excellence wordt alleen bereikt door échte en blijvende aandacht voor uw klanten. Tijdens een interactieve workshop op 13 november laten Nils Schmeling, N3wstrategy en Govert Janssen, Tevreden.nl u zien hoe u inzicht krijgt in de mening, gevoelens én gedachten van uw klanten. De workshop levert u concrete tips op in het versterken van uw emotionele klantbeleving. U bent welkom in Capelle aan den IJssel van 12.30 uur -16.00 uur (inclusief lunch). Vul onderstaand formulier in om u aan te melden voor de workshop. Kosten voor deelname bedragen € 110,- p.p.

Let op, we kunnen slechts een beperkt aantal deelnemers ontvangen.